Logo
   
Про нас
  • Головна сторінка
  • Гостьова книга
  • Новини
  • Структура Порталу
  • Працевлаштування
    Пошук роботи
  • Вакансії
  • Розмістити резюме
  • Пошук роботи
  • Наша база
  •  
    Пошук персонала
  • Резюме
  • Розмістити вакансію
  •  
    Законодавство
  • Законодавчі акти
  • Поставити запитання
  • Форум
  •  
    Профдіагностика
  • Професійне тестування
  • Блок тестів
  • Словник професій
  • Професіограми
  • Рейтинг професій
  • Чат
  •  
    Інформація
  • Всеукраїнські конференції
  • Довідник навчальних закладів України
  • Каталог кадрових агенств
  • Центри зайнятості України
  • Інформація для батьків
  • Методичні рекомендації
  • Реєстр освітніх ресурсів
  • Корисні посилання










  • ©2000-2006
    Осадчий В.В., Сисоєва С.О.


    Реклама

    "Ведучий радіо і телебачення"

    Найменування професії
    Домінуючий спосіб мислення
    Область базових знань № 1 і їхній рівень
    Область базових знань № 2 і їхній рівень
    Професійна область
    Міжособистісна взаємодія
    Домінуючий інтерес
    Додатковий інтерес
    Умови роботи
    ведучий радіо і телебачення
    адаптація - формалізація
    гуманітарні науки, рівень 3, високий (теоретичний)
    філологія, іноземні мови, рівень 2, середній (практичне використання знань)
    засобу масової інформації
    часто по типу "поруч"
    соціальний
    артистичний
    у приміщенні, сидячий
    Домінуючі види діяльності:
  • інформування про поточні події у сфері політики, економіки, культури;
  • бесіди з гостями програм;
  • ведення концертно-розважальних програм;
  • розробка авторських програм;
  • ведення теле- і радіопрограм.
    Якості, що забезпечують успішність виконання професійної діяльності:
    Здібності:
  • добре розвиті дикція й артикуляція;
  • вербальні здібності;
  • комунікативні здібності (уміння встановлювати контакти, вести бесіду);
  • здатність тривалий час виконувати роботу у визначеному темпі;
  • здатність утримувати увагу глядачів і слухачів;
  • наявність сильного голосу;
  • високий рівень розвитку словесно-логічної пам'яті(довгострокової і короткочасної);
  • здатність контролювати свої емоції;
  • здатність до імпровізації;
  • здатність переносити тривалу напругу.
    Особистісні якості, інтереси і схильності:
  • фотогенічність (наявність зовнішніх даних, сприятливих для відтворення на телеекрані);
  • розкутість;
  • ерудованість;
  • спритність;
  • доброзичливість;
  • енергійність.
    Якості, що перешкоджають ефективності професійної діяльності:
  • дефекти мови;
  • явні зовнішні дефекти;
  • скутість, незручність;
  • погана пам'ять;
  • нетовариськість.
    Області застосування професійних знань
  • телебачення;
  • радіо.
    Історія професії
    Винахід радіо і телебачення належить приблизно до того самого періоду часу. У 1895 році російський вчений А. С. Попов винайшов радіо. Тоді ж, наприкінці XIX століття, португальським вченим А. ди Пайва і незалежно від нього російським вченим П. И. Бахметьєвим був висунутий принцип послідовної передачі елементів зображення.
    Телебачення і радіо, ставши найбільш масовими засобами поширення інформації, потребували кваліфікованих фахівців, здатних вести теле- і радіопрограми. Спочатку професія ведучого зводилася до простого відтворення заздалегідь заданого тексту. У наш час теле- і радіоведучим надається значно більша воля в способах здійснення своєї діяльності. Найбільшою популярністю зараз користуються ведучі молодіжних радіостанцій і телепрограм.
    Деякі професії, що можуть підійти людині з даним типом особистості (соціальний і артистичний):
  • прокурор;
  • адвокат;
  • педагог;
  • косметолог;
  • арбітр.
    Навчальні заклади, що навчають даної професії.
    Професію ведучого телебачення і радіо можна одержати в комерційних вищих навчальних закладах.
  • Експрес-методика придатності до професії ведучий радіо і телебачення

    Описання розповсюджених спеціальностей та їх професіограми




    mobivid.net - мобильное видео для Smartphone и Pocket PC
    Разработка WEB-проектов, поддержка, продвижение...
    Последние новости