Logo
   
Про нас
  • Головна сторінка
  • Гостьова книга
  • Новини
  • Структура Порталу
  • Працевлаштування
    Пошук роботи
  • Вакансії
  • Розмістити резюме
  • Пошук роботи
  • Наша база
  •  
    Пошук персонала
  • Резюме
  • Розмістити вакансію
  •  
    Законодавство
  • Законодавчі акти
  • Поставити запитання
  • Форум
  •  
    Профдіагностика
  • Професійне тестування
  • Блок тестів
  • Словник професій
  • Професіограми
  • Рейтинг професій
  • Чат
  •  
    Інформація
  • Всеукраїнські конференції
  • Довідник навчальних закладів України
  • Каталог кадрових агенств
  • Центри зайнятості України
  • Інформація для батьків
  • Методичні рекомендації
  • Реєстр освітніх ресурсів
  • Корисні посилання










  • ©2000-2006
    Осадчий В.В., Сисоєва С.О.


    Реклама

    "Стюардеса/стюард"

    Найменування професії
    Домінуючий спосіб мислення
    Область базових знань № 1 і їхній рівень
    Область базових знань № 2 і їхній рівень
    Професійна область
    Міжособистісна взаємодія
    Домінуючий інтерес
    Додатковий інтерес
    Умови роботи
    стюардеса/стюард
    додаток - діагностика
    сервісне обслуговування, загальне представлення про пристрій літака і його устаткуванні, рівень 3, високий (теоретичний)
    аварійно-рятувальні процедури і техніка, перша медична допомога, іноземна мова, психологія спілкування, рівень 2, середній (практичне використання знань)
    транспорт
    часто по типу "навпроти"
    соціальний
    підприємницький
    у приміщенні, мобільний
    foto
    Завантажити відео демонстрацію
    Домінуючі види діяльності:
  • передполітна підготовка;
  • огляд повітряного судна на предмет відсутності сторонніх предметів, у випадку виявлення, повідомлення про це супервізора;
  • контроль санітарного стану літака;
  • перевірка комплектності бортового устаткування і його справності;
  • перевірка комплектності аварійно-рятувальних засобів і їхньої справності;
  • перевірка роботи внутрішнього зв'язку;
  • прийом і розміщення бортового майна (серветки, подушки, ковдри і т.д.);
  • прийом і розміщення буфетно-кухонного інвентарю;
  • зустріч і розміщення пасажирів;
  • контроль за пасажирами при посадці;
  • обслуговування пасажирів на землі до злету літака (роздача газет, журналів, напоїв - у залежності від класу);
  • обслуговування пасажирів у польоті;
  • інформаційна робота (повідомлення про температуру повітря за бортом, про висоту польоту, про пересічну місцевість і т.д.);
  • робота з маршрутною картою (показ маршруту на екранах комп'ютерів у салонах);
  • роздача напоїв, їжі;
  • обслуговування хворих пасажирів (надання питва, допомога в прийнятті лік, психологічна підтримка і т.д.);
  • обслуговування дітей (надання їжі, питва, іграшок, допомога в самообслуговуванні і т.д.);
  • організація роботи в нічному польоті (вимикання освітлення);
  • контроль за температурою повітря, тиском, вологістю в салоні;
  • торгівля;
  • надання індивідуальних послуг;
  • надання першої медичної допомоги в разі потреби;
  • психологічна підтримка пасажирів;
  • підтримка чистоти в салоні;
  • проведення розважальних програм (показ фільмів);
  • контроль за курцми і сплячими пасажирами;
  • контроль за поводженням пасажирів під час польоту (заборона стояти в салоні і т.д.);
  • роздача і допомога в заповненні митних декларацій і митних карток;
  • контроль за самопочуттям пасажирів під час і після посадки;
  • контроль за висаджуванням пасажирів після повної зупинки літака;
  • огляд салону на предмет відсутності сторонніх предметів після виходу пасажирів.
    Якості, що забезпечують успішність виконання професійної діяльності:
    Здібності:
  • гарне здоров'я;
  • презентабельна зовнішність;
  • великий обсяг, переключення і розподіл уваги;
  • гарні мнемонічні здатності;
  • швидкість реакції.
    Особистісні якості, інтереси і схильності:
  • комунікабельність;
  • уважність;
  • акуратність;
  • здатність приймати самостійні рішення в критичних ситуаціях;
  • відповідальність;
  • терпимість;
  • емоційна стійкість.
    Якості, що перешкоджають ефективності професійної діяльності:
  • явні фізичні недоліки;
  • емоційна неврівноваженість;
  • безвідповідальність;
  • відсутність комунікативних схильностей;
  • неакуратність;
  • неохайність.
    Області застосування професійних знань:
  • авіакомпанії.
    Історія професії
    Поява професії "стюардеса/стюард" пов'язано з виникненням цивільної авіації. Повітряний транспорт виник у Європі й в Америці після Першої світової війни. Однак це не було пов'язано з масовим перевозом пасажирів, тому професія стюарда в ті часи ще не існувала. Перший успішний політ літака американських механіків - братів Райт - відбувся в 1903 році В Європі слідом за цим починають будувати літаки. Великою галуззю авіаційна промисловість стала в роки Другої світової війни. У Росії перші авіаційні заводи були побудовані в 1910-1912 роках. У 1909-1945 роках з'явилися конструкції літаків Я. М. Гаккеля, Д. П. Григоровича, И. И. Сікорского. З початку 1950-х років реактивні літаки стали використовуватися й у цивільній авіації, наприклад, ТУ-104. Саме з цього часу професія стюардеси/стюарда починає здобувати широке поширення. З ускладненням літаків, появою регулярних міжнародних рейсів починають пред'являтися усе більш високі вимоги до даних фахівців (загальне уявлення про пристрій літака, іноземні мови й ін.). На сьогоднішній день ця професія не тільки дуже складна, але і небезпечна.
    Деякі професії, що можуть підійти людині з даним типом особистості (соціальний і підприємницький):
  • інструктор фізвиховання;
  • шеф-кухар;
  • слідчий;
  • перукар-модельєр;
  • офіцер міліції;
  • учитель старших класів;
  • метрдотель;
  • офіціант;
  • бармен;
  • авіадиспетчер.
    Професію стюардеси/стюарда можна одержати на спеціальних курсах.
  • Описання розповсюджених спеціальностей та їх професіограми




    mobivid.net - мобильное видео для Smartphone и Pocket PC
    Разработка WEB-проектов, поддержка, продвижение...
    Последние новости