Logo
   
Про нас
  • Головна сторінка
  • Гостьова книга
  • Новини
  • Структура Порталу
  • Працевлаштування
    Пошук роботи
  • Вакансії
  • Розмістити резюме
  • Пошук роботи
  • Наша база
  •  
    Пошук персонала
  • Резюме
  • Розмістити вакансію
  •  
    Законодавство
  • Законодавчі акти
  • Поставити запитання
  • Форум
  •  
    Профдіагностика
  • Професійне тестування
  • Блок тестів
  • Словник професій
  • Професіограми
  • Рейтинг професій
  • Чат
  •  
    Інформація
  • Всеукраїнські конференції
  • Довідник навчальних закладів України
  • Каталог кадрових агенств
  • Центри зайнятості України
  • Інформація для батьків
  • Методичні рекомендації
  • Реєстр освітніх ресурсів
  • Корисні посилання










  • ©2000-2006
    Осадчий В.В., Сисоєва С.О.


    Реклама

    "Соціальний педагог"

    Найменування професії
    Домінуючий спосіб мислення
    Область базових знань №1 і їхній рівень
    Область базових знань №2 і їхній рівень
    Професійна область
    Міжособистісна взаємодія
    Домінуючий інтерес
    Додатковий інтерес
    Умови роботи
    соціальний педагог
    адаптація - координація
    основи права, психологія (вікова, девиантного поводження), рівень 3, високий (теоретичний)
    педагогіка, рівень 2, середній (практичне використання знань)
    педагогіка
    часто по типу "разом"
    соціальний
    артистичний
    у приміщенні, мобільний

    foto
    Завантажити відео демонстрацію
    Домінуючі види діяльності:
  • робота з "важкими" дітьми і підлітками;
  • постійний контроль життя, навчання, побуту "важкої" дитини, підлітка;
  • з'ясування причини поведінки, що відрізняється від загальноприйнятої;
  • бесіди з класним керівником;
  • бесіди з дитиною, підлітком;
  • підтримка зв'язку з дитячою кімнатою міліції;
  • бесіди з інспектором у справах неповнолітніх, спільне вирішення проблем дитини з метою вирішення питання зняття з обліку;
  • підтримка зв'язку зі шкільним психологом (робота з дитиною, підлітком на основі психологічного обстеження);
  • робота з батьками;
  • з'ясування причини ситуації, що створилася;
  • консультації батьків;
  • організація і проведення заходів щодо виховання "важких" дітей і підлітків на окружному і територіальному рівні (трудові табори);
  • бесіди з найближчим оточенням дитини, підлітка (друзі, родичі, знайомі).
    Якості, що забезпечують успішність виконання професійної діяльності:
    Здібності:
  • любов до дітей;
  • розвиті комунікативні здібності (навички спілкування з людьми);
  • розвиті вербальні здібності (уміння говорити чітко, ясно, виразно);
  • гарна пам'ять;
  • психічна й емоційна урівноваженість;
  • розвиті організаторські здібності;
  • здатність до співпереживання;
  • гнучкість поводження;
  • уміння тримати дистанцію;
  • викладацькі здібності;
  • високий рівень розподілу уваги (здатність приділяти увагу декільком об'єктам одночасно).
    Особистісні якості, інтереси і схильності:
  • схильність до роботи з дітьми;
  • уміння повести за собою;
  • високий ступінь особистої відповідальності;
  • самоконтроль і урівноваженість;
  • терпимість;
  • безоцінне ставлення до людей;
  • інтерес і повага до іншої людини;
  • наполегливість;
  • комунікабельність;
  • емпатія;
  • активність;
  • тактовність;
  • вимогливість до себе й інших;
  • спостережливість.
    Якості, що перешкоджають ефективності професійної діяльності:
  • агресивність;
  • бридливість;
  • егоїстичність;
  • відсутність організаторських здібностей;
  • відсутність любові до дітей;
  • психічна й емоційна неврівноваженість;
  • нездатність до співпереживання;
  • безвідповідальність;
  • ригідність мислення (нездатність змінювати способи рішення задач відповідно до умов середовища, що змінюються,).
    Області застосування професійних знань:
  • освітні установи (школи, технікуми, коледжі, ПТУ, вузи);
  • дитячі табори;
  • дитячі турбази;
  • дитячі військові установи;
  • дитячі колонії;
  • соціальні організації (дитячі будинки, притулки, інтернати, дитячі центри творчості і дозвілля);
  • міські і муніципальні учбово-методичні центри.
    Історія професії
    Педагогіка у виді правил і наставлянь дорослим по догляду за дітьми з'явилася дуже давно. Перші системи педагогічного виховання зародилися в Древній Греції (IV-V століття до н.е.).
    У Європі в середні століття, у новий час і в епоху Відродження з'являється велика кількість різних педагогічних теорій. Найбільш відомими педагогами того часу є Песталоцци, Дж. Локк, Руссо й ін. У Росії великий внесок у розвиток вітчизняної педагогіки внесли Л. Н. Толстой, К. Д. Ушинский, А. С. Макаренко й ін.
    Посада "соціальний педагог" була введена в 2000 році. Це нововведення було продиктоване такими фактами, як збільшення
    кількості дітей з поведінкою, що відрізняється від загальноприйнятої, ростом дитячої злочинності. Раніш цією проблемою займалися класний керівник і організатор по позакласній роботі.
    Деякі професії, що можуть підійти людині з даним типом особистості (соціальний і артистичний):
  • вихователь дитячого саду;
  • прокурор;
  • адвокат;
  • косметолог;
  • арбітр (суддя);
  • дитяча медсестра.
    Навчальні заклади, що навчають даної професії.
    Професію соціального педагога можна одержати в середніх спеціальних чи вищих навчальних закладах.
  • Експрес-методика придатності до професії соціальний педагог

    Описання розповсюджених спеціальностей та їх професіограми




    mobivid.net - мобильное видео для Smartphone и Pocket PC
    Разработка WEB-проектов, поддержка, продвижение...
    Последние новости