Logo
   
Про нас
  • Головна сторінка
  • Гостьова книга
  • Новини
  • Структура Порталу
  • Працевлаштування
    Пошук роботи
  • Вакансії
  • Розмістити резюме
  • Пошук роботи
  • Наша база
  •  
    Пошук персонала
  • Резюме
  • Розмістити вакансію
  •  
    Законодавство
  • Законодавчі акти
  • Поставити запитання
  • Форум
  •  
    Профдіагностика
  • Професійне тестування
  • Блок тестів
  • Словник професій
  • Професіограми
  • Рейтинг професій
  • Чат
  •  
    Інформація
  • Всеукраїнські конференції
  • Довідник навчальних закладів України
  • Каталог кадрових агенств
  • Центри зайнятості України
  • Інформація для батьків
  • Методичні рекомендації
  • Реєстр освітніх ресурсів
  • Корисні посилання










  • ©2000-2006
    Осадчий В.В., Сисоєва С.О.


    Реклама

    "Секретар-референт"

    Найменування професії
    Домінуючий спосіб мислення
    Область базових знань № 1 і їхній рівень
    Область базових знань № 2 і їхній рівень
    Професійна область
    Міжособистісна взаємодія
    Домінуючий інтерес
    Додатковий інтерес
    Умови роботи
    секретар-референт
    адаптація - аналіз
    діловодство й архівознавство, рівень 3, високий (теоретичний)
    канцелярська робота з використанням оргтехніки, рівень 2, середній (практичне використання знань)
    соціальна (суспільна) сфера
    часто по типу "віч-на-віч"
    конвенціональний
    соціальний
    у приміщенні, сидячий

    foto
    Домінуючі види діяльності:
  • виконання технічних функцій по забезпеченню й обслуговуванню роботи керівника організації чи її підрозділів;
  • одержання для керівника зведень від працівників підрозділів, виклик їх по його дорученнях, організація прийому відвідувачів;
  • організація телефонних переговорів керівника;
  • оформлення ділового листування керівника, сортування кореспонденції;
  • здійснення роботи по підготовці засідань чи нарад, проведених керівником (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час, місце, повістку дня чи засідання наради і їхня реєстрація);
  • друк за вказівкою керівника різних матеріалів, документації і відправлення їх по адресатах з використанням оргтехніки;
  • стенографування текстів підготовлюваної керівником документації, протоколів засідань з наступною їхньою розшифровкою і друкуванням на комп'ютері;
  • складання на прохання керівника різних доповідей, листів, документів;
  • формування справ відповідно до затверджених правил, забезпечення їхньої схоронності й у встановлений термін здача в архів;
  • забезпечення керівника канцелярськими приладами, організаційною технікою, створення умов, що сприяють ефективній роботі керівника.
    Якості, що забезпечують успішність виконання професійної діяльності:
    foto Здібності:
  • висока поміхостійкість (здатність ефективно працювати, не зважаючи на перешкоди);
  • високий рівень розвитку стійкості, розподілу і переключення уваги (здатність тривалий час зосереджуватися на одному предметі чи дії, утримувати в полі зору кілька предметів чи робити одночасно кілька дій, швидко переключати свою увагу з одного предмета на інший чи з одного виду діяльності на іншу);
  • гарний розвиток дрібної моторики рук (здатність швидко і чітко виконувати рухи за допомогою пальців рук);
  • уміння чітко і ясно говорити, правильно будувати фрази і вимовляти слова, уміння лаконічно (коротко) виражати свої думки;
  • високий рівень розвитку зорового сприйняття тексту (швидкість сприйняття);
  • розвиток мнемонічних здібностей (добре розвита короткочасна і довгострокова пам'ять, здатність до механічного й осмисленого запам'ятовування інформації, розвиток слухової і зорової пам'яті);
  • розвиток рухової пам'яті (здатність запам'ятовувати рухи для кожного пальця обох рук);
  • здатність швидко діяти;
  • уміння добре розбирати рукописний текст.
    Особистісні якості, інтереси і схильності:
  • емоційна стійкість;
  • пунктуальність;
  • акуратність;
  • організованість;
  • відповідальність;
  • доброзичливість, тактовність;
  • послідовність у справах;
  • наполегливість і твердість;
  • комунікабельність (товариськість);
  • здатність планувати свою роботу;
  • схильність до роботи з документами.
    Якості, що перешкоджають ефективності професійної діяльності:
  • нездатність швидко переключатися з одного виду діяльності на інший;
  • нездатність працювати в підпорядкуванні, сильно виражена схильність до лідерства, керівництва;
  • повільність, нерозторопність;
  • невміння планувати свою роботу;
  • низький рівень розвитку усіх видів і типів пам'яті.
    Області застосування професійних знань:
  • фірми, організації, підприємства будь-якого профілю (приймальні керівників, директорів).
    Історія професії
    З виникненням писемності в стародавності з'явилася невелика група грамотних людей, що займалася переписуванням різних текстів. Такі писцові копії на Русі відомі ще з XI століття. У XIX столітті в численних департаментах Росії над переписуванням величезного числа паперів і документів трудилися чиновники - титулярні радники. З розвитком технічного прогресу усе більше відчувалася необхідність у створенні високопродуктивних друкарських машин. Перша промислова модель пишучої машини була винайдена в США в 1867 році Н. Шолсом, С. Суле, К. Тлидденом.
    В даний час на зміну їй прийшов персональний комп'ютер.
    Безсумнівно, робота з друкування різних документів стала значно легше. Проте діяльність секретарів-референтів не зводиться тільки лише до механічного набивання текстів. Крім цього вони повинні мати ще багато умінь. По суті, секретар-референт - це "права рука" керівника.
    Деякі професії, що можуть підійти людині з даним типом особистості (конвенціональний і соціальний):
  • бухгалтер;
  • касир;
  • судовий виконавець;
  • експедитор;
  • нотаріус;
  • страховий агент;
  • суфлер.
    Навчальні заклади, що навчають даної професії.
  • Експрес-методика придатності до професії секретар-референт

    Описання розповсюджених спеціальностей та їх професіограми




    mobivid.net - мобильное видео для Smartphone и Pocket PC
    Разработка WEB-проектов, поддержка, продвижение...
    Последние новости