Logo
   
Про нас
  • Головна сторінка
  • Гостьова книга
  • Новини
  • Структура Порталу
  • Працевлаштування
    Пошук роботи
  • Вакансії
  • Розмістити резюме
  • Пошук роботи
  • Наша база
  •  
    Пошук персонала
  • Резюме
  • Розмістити вакансію
  •  
    Законодавство
  • Законодавчі акти
  • Поставити запитання
  • Форум
  •  
    Профдіагностика
  • Професійне тестування
  • Блок тестів
  • Словник професій
  • Професіограми
  • Рейтинг професій
  • Чат
  •  
    Інформація
  • Всеукраїнські конференції
  • Довідник навчальних закладів України
  • Каталог кадрових агенств
  • Центри зайнятості України
  • Інформація для батьків
  • Методичні рекомендації
  • Реєстр освітніх ресурсів
  • Корисні посилання










  • ©2000-2006
    Осадчий В.В., Сисоєва С.О.


    Реклама

    "Психолог"

    Найменування професії
    Домінуючий спосіб мислення
    Область базових знань № 1 і їхній рівень
    Область базових знань № 2 і їхній рівень
    Професійна область
    Міжособистісна взаємодія
    Домінуючий інтерес
    Додатковий інтерес
    Умови роботи
    психолог
    адаптація - формалізація
    суспільні чи природничі науки (залежить від спеціальності), рівень 3, високий (теоретичний)
    педагогіка і психологія, рівень 2, середній (практичне використання знань)
    психологія
    часто по типу "поруч"
    соціальний
    дослідницький
    у приміщенні, сидячий
    foto
    Завантажити відео демонстрацію
    Домінуючі види діяльності:
  • дослідження розвитку психіки і закономірностей психічних процесів;
  • вивчення загальних закономірностей розвитку дітей різного віку і складення програм навчання;
  • вивчення внутрішнього світу і поведінкових особливостей людини;
  • вивчення поводження людей у малих і великих групах;
  • вивчення питань, пов'язаних із творчою діяльністю людей, особливостей сприйняття;
  • вивчення питань, пов'язаних із творчою діяльністю людей, особливостей сприйняття;
  • вивчення діяльності людини, особливостей її праці;
  • вивчення особливостей поводження в стресових ситуаціях;
  • дослідницько-аналітична робота (робота з одержаною інформацією, адаптація психодіагностичних методик до умов реальної практики);
  • інформування клієнта про те, що з ним відбувається;
  • психологічне консультування, спрямоване на надання допомоги людині в вирішенні різних скрутних ситуацій;
  • організація групових заходів, ведення тренінгів, семінарів, читання лекцій;
  • профілактика і корекція небажаних проявів психіки людини, а також зміцнення і формування необхідних психологічних якостей особистості;
  • професійний добір і підбор кадрів;
  • здійснення психологічного супроводу кар'єри;
  • вивчення особливостей судового процесу, мотивів поводження злочинця, розробка мір профілактики злочинності.
    Якості, що забезпечують успішність виконання професійної діяльності:
    Здібності:
  • високий рівень розвитку концентрації і стійкості уваги (здатність тривалий час зосереджуватися на одному предметі, не відволікаючись на інші об'єкти і не послабляючи уваги);
  • високий рівень розвитку переключення і розподілу уваги (здатність швидко переводити увагу з одного предмета на інший чи з одного виду діяльності на інший, а також утримувати в центрі уваги одночасно кілька предметів чи робити одночасно кілька дій);
  • гарний розвиток образної і словесно-логічної пам'яті;
  • високий рівень розвитку образного мислення;
  • розвиток логічного мислення;
  • гарний розвиток мнемонічних здібностей (довгострокова і короткочасна пам'ять);
  • комунікативні здібності (спілкування і взаємодія з людьми, уміння встановлювати контакти);
  • уміння слухати;
  • вербальні здібності (уміння говорити чітко, ясно, виразно);
  • ораторські здібності (грамотне вираження думки);
  • здатність до самоконтролю.
    Особистісні якості, інтереси і схильності:
  • високий ступінь особистої відповідальності;
  • терпимість, безоцінне ставлення до людей;
  • інтерес і повага до іншої людини;
  • прагнення до самопізнання, саморозвитку;
  • оригінальність, спритність, різнобічність;
  • допитливість і навченість;
  • тактовність, вихованість;
  • схильність до співпереживання;
  • ініціативність;
  • цілеспрямованість, наполегливість;
  • інтуїція, уміння прогнозувати події;
  • спритність;
  • уміння зберігати таємницю;
  • творчий початок;
  • ерудованість.
    Якості, що перешкоджають ефективності професійної діяльності:
  • психічна й емоційна неврівноваженість;
  • агресивність;
  • замкнутість;
  • нерішучість;
  • відсутність схильності до роботи з людьми;
  • невміння зрозуміти позицію іншої людини;
  • ригідність мислення (нездатність змінювати способи рішення задач відповідно до умов середовища, що змінюються,);
  • низький інтелектуальний рівень розвитку.
    Області застосування професійних знань:
  • соціальні організації (дитячі будинки, притулки, будинки старих, інвалідів, дитячі центри творчості і дозвілля);
  • освітні установи (школи, дитячі сади, вузи);
  • установи по підбору і добору персоналу (кадрові агентства, центри зайнятості, центри профорієнтації);
  • медичні установи (лікарні, поліклініки, наркологічні центри, реабілітаційні центри);
  • психотерапевтичні, психологічні консультативні служби;
  • підприємства, фірми;
  • правоохоронні органи (суди, дитячі приймачі-розподільники, колонії, прокуратура, районні управління внутрішніх справ);
  • робота на телефоні довіри;
    //
  • робота в МНС, службах порятунку;
  • військові організації.
    Історія професії
    З найдавніших часів людей цікавив внутрішній світ людини. ' Сам термін "психологія" походить від грецьких слів "psyche" - душу і "logos" - наука. Проблемою душі цікавилися філософи стародавності - Платон і Аристотель. Надалі в зв'язку з розвитком науки і техніки психологія здобуває усе більше значення в суспільстві. Датою виникнення психології як науки прийнято вважати відкриття першої експериментальної лабораторії в Лейпцизі в 1879 році. З'являються психологічні лабораторії в Європі, Росії.
    З часом з'являлися і розвивалися різні напрямки психологічного знання: психоаналіз Зиґмунда Фрейда, гуманістична психологія Абрахама Маслоу і Карла Роджерса, аналітична психологія Карла-Густава Юнга, біхевіоризм Дж. Уотсона, гештальт-психология тощо.
    У Росії істотний внесок у розвиток психології як науки внесли вітчизняні фізіологи И. П. Павлов, И. М. Сєченов, психологи А. Ф. Лазурский, Л. С. Виготський, С. Л. Рубинштейн і багато інших.
    В даний час психологія охоплює майже всі сфери життя і діяльності людей, психологічні знання використовуються в політиці, економіці, медицині, культурі і мистецтві, на виробництві й в сфері освіти.І, безсумнівно, кожній людині буде корисно і цікаво довідатися побільше про себе й інших людей.
    Деякі професії, що можуть підійти людині з даним типом особистості (соціальний і дослідницький):
  • медсестра;
  • священнослужитель;
  • логопед;
  • бібліотекар;
  • стоматолог;
  • психіатр;
  • фельдшер.
    Навчальні заклади, що навчають даної професії.
  • Експрес-методика придатності до професії психолог

    Описання розповсюджених спеціальностей та їх професіограми




    mobivid.net - мобильное видео для Smartphone и Pocket PC
    Разработка WEB-проектов, поддержка, продвижение...
    Последние новости