Logo
   
Про нас
  • Головна сторінка
  • Гостьова книга
  • Новини
  • Структура Порталу
  • Працевлаштування
    Пошук роботи
  • Вакансії
  • Розмістити резюме
  • Пошук роботи
  • Наша база
  •  
    Пошук персонала
  • Резюме
  • Розмістити вакансію
  •  
    Законодавство
  • Законодавчі акти
  • Поставити запитання
  • Форум
  •  
    Профдіагностика
  • Професійне тестування
  • Блок тестів
  • Словник професій
  • Професіограми
  • Рейтинг професій
  • Чат
  •  
    Інформація
  • Всеукраїнські конференції
  • Довідник навчальних закладів України
  • Каталог кадрових агенств
  • Центри зайнятості України
  • Інформація для батьків
  • Методичні рекомендації
  • Реєстр освітніх ресурсів
  • Корисні посилання










  • ©2000-2006
    Осадчий В.В., Сисоєва С.О.


    Реклама

    "Поїзний диспетчер"

    Найменування професії
    Домінуючий спосіб мислення
    Область базових знань № 1 і їхній рівень
    Область базових знань № 2 і їхній рівень
    Професійна область
    Міжособистісна взаємодія
    Домінуючий інтерес
    Додатковий інтерес
    Умови роботи
    диспетчер на залізниці
    додаток - регуляція
    маневрова робота, поїзна робота, сигналізування, правила безпеки руху поїздів, формування потягів, рівень 3, високий (теоретичний)
    поїзна робота, сигналізування, рівень 2, середній (практичне використання знань)
    транспорт
    часто по типу "разом"
    конвенціональний
    реалістичний
    у приміщенні, сидячий

    foto
    Домінуючі види діяльності:
  • регулювання руху потягів;
  • забезпечення безпеки руху поїздів;
  • зменшення чи збільшення часу стоянки потягів на окремих пунктах;
  • зміна порядку і пунктів невпинного схрещення й обгону потягів;
  • створення умов для невпинного схрещення потягів;
  • контроль за дотриманням правил руху;
  • одержання зведень про проходження потягів по станціях визначеної ділянки від чергового по станції;
  • одержання інформації від машиністів локомотивів потягів, що рухаються, по радіозв'язку;
  • контроль за графіком виконаного руху потягів і коректування по ньому планового графіка;
  • контроль за відображенням на дисплеї поїзної ситуації;
  • контроль за готовністю маршрутів, відкриттям сигналів, зайнятістю станційних колій, наближених і віддалених ділянок;
  • відкриття вхідних і вихідних світлофорів;
  • установка маршрутів прийому і відправлення поїздів на проміжних станціях;
  • контроль за роботою системи "автодиспетчер";
  • прийом інформації про несправності, екстремальні ситуації;
  • віддача розпоряджень про подальші дії машиніста у випадку несправності потягу чи екстремальної ситуації;
  • контроль за роботою станції і виконанням завдань по навантаженню і розвантаженню вагонів, формуванням потягів.
    Якості, що забезпечують успішність виконання професійної діяльності:
    Здібності:
  • швидка реакція;
  • оперативність;
  • образне мислення (здатність в розумі відтворити складну обстановку на ділянці);
  • концентрація уваги (здатність протягом довгого часу займатися визначеним видом діяльності);
  • високий рівень стійкості уваги;
  • гарна моторна пам'ять (на дії);
  • гарна координація пальців;
  • аналітичне мислення;
  • гострий зір;
  • гарний слух;
  • чітка дикція;
  • здатність швидко приймати рішення;
  • здатність прогнозувати;
  • високий рівень розвитку пам'яті (короткочасної, слухової).
    Особистісні якості, інтереси і схильності:
  • емоційна стійкість;
  • витривалість;
  • психічна урівноваженість;
  • посидючість;
  • пунктуальність;
  • відповідальність;
  • спостережливість;
  • оперативність (швидка реакція в екстрених ситуаціях);
  • організованість;
  • зібраність;
  • спритність.
    Якості, що перешкоджають ефективності професійної діяльності:
  • безвідповідальність;
  • нечітка дикція;
  • емоційна нестійкість;
  • ригідність мислення;
  • неуважність;
  • відсутність спостережливості;
  • тривожність;
  • неуважність;
  • неакуратність;
  • швидка стомлюваність;
  • повільність.
    Області застосування професійних знань:
  • залізнична ділянка.
    Історія професії
    Виникнення професії "поїзний диспетчер" пов'язане з появою мережі залізниць. Однак якщо перша залізниця була побудована в 1825 році, то перша телефонна мережа для регулювання руху потягів була створена в 1884 році. До цього рух потягів керували за допомогою спеціальної сигналізації люди, що стояли уздовж залізничної полотнини через визначені проміжки. Залізнична диспетчеризація є найстарішою і найбільш розвинутою формою диспетчерського керування. Найбільше поширення вона одержала в США. У 1925 році в мережі залізниць працювали 5400 диспетчерів, що обслуговували 339 тис. км залізничного полотна. Диспетчерська система Англії була впроваджена в 1913-1920 роках, і вона кардинально відрізняється від інших систем - тут диспетчер володіє лише контрольними, а не розпорядницькими функціями. У Росії диспетчерське керівництво на залізницях було впроваджено в 1915 році. Починаючи з 1925 року диспетчерська система вводиться спочатку на Жовтневій і Московсько-Казанській дорогах, а до 1934 року діє вже на всій мережі доріг Росії. На сьогоднішній день робота диспетчера полегшена за рахунок великої кількості спеціалізованої апаратури (система "автодиспетчер").
    Деякі професії, що можуть підійти людині з даним типом особистості (конвенціональний і реалістичний):
  • програміст;
  • бухгалтер;
  • податковий інспектор;
  • комірник;
  • технік протипожежної безпеки;
  • бібліограф;
  • друкарка;
  • дегустатор.
    Професію поїзного диспетчера можна одержати в середніх спеціальних чи вищих навчальних закладах.
  • Експрес-методика придатності до професії поїзний диспетчер

    Описання розповсюджених спеціальностей та їх професіограми




    mobivid.net - мобильное видео для Smartphone и Pocket PC
    Разработка WEB-проектов, поддержка, продвижение...
    Последние новости