Logo
   
Про нас
  • Головна сторінка
  • Гостьова книга
  • Новини
  • Структура Порталу
  • Працевлаштування
    Пошук роботи
  • Вакансії
  • Розмістити резюме
  • Пошук роботи
  • Наша база
  •  
    Пошук персонала
  • Резюме
  • Розмістити вакансію
  •  
    Законодавство
  • Законодавчі акти
  • Поставити запитання
  • Форум
  •  
    Профдіагностика
  • Професійне тестування
  • Блок тестів
  • Словник професій
  • Професіограми
  • Рейтинг професій
  • Чат
  •  
    Інформація
  • Всеукраїнські конференції
  • Довідник навчальних закладів України
  • Каталог кадрових агенств
  • Центри зайнятості України
  • Інформація для батьків
  • Методичні рекомендації
  • Реєстр освітніх ресурсів
  • Корисні посилання










  • ©2000-2006
    Осадчий В.В., Сисоєва С.О.


    Реклама

    "Оглядач-ремонтник вагонів (залізничник)"

    Найменування професії
    Домінуючий спосіб мислення
    Область базових знань № 1 і їхній рівень
    Область базових знань № 2 і їхній рівень

    Професійна область
    Міжособистісна взаємодія
    Домінуючий інтерес
    Додатковий інтерес
    Умови роботи
    оглядач-ремонтник вагонів

    додаток - діагностика

    фізика (пневматика, тепло- і електротехніка, механіка), рівень 3, високий (теоретичний)

    слюсарна справа, кінематика, пристрій і конструктивні особливості тепло- і електровоза, його агрегатів і вузлів, різних типів вагонів, рівень 2, середній (практичне використання знань)
    ремонтні роботи

    рідке
    реалістичний
    дослідницький
    поза приміщенням, мобільний
    foto
    Домінуючі види діяльності
  • огляд рухливого складу (колодок, буксів, рам, гасителів гідравлічних коливань, кузова вагона і т.д.);
  • огляд гальмових рукавів і автозчеплень;
  • виявлення й участь у ремонті схованих і очевидних несправностей рухливого складу;
  • передача завдань ремонтним бригадам на усунення виявлених дефектів;
  • керівництво ремонтними операціями;
  • визначення запасу міцності тих чи інших вузлів і деталей вагонів, що поки не вимагають заміни;
  • перевірка обсягу і якості робіт, виконаних ремонтними бригадами;
  • апробація в дії відремонтованих вузлів;
  • контроль за станом парку вантажних і пасажирських вагонів;
  • забезпечення безаварійної роботи вантажних і пасажирських вагонів;
  • складання графіків подачі складів для технічного обслуговування.
    Якості, що забезпечують успішність виконання професійної діяльності:
    Здібності:
  • висока концентрація й обсяг уваги;
  • високий рівень стійкості, переключення і розподіл уваги;
  • добре розвита координація рухів;
  • гарна моторна пам'ять;
  • розвите технічне мислення;
  • розвитий дотик, гострий зір і точний окомір;
  • гарний слух (навички розрізнення сигналів);
  • гарне здоров'я і фізична стійкість (здатність переносити фізичну напругу при різних погодних умовах протягом довгого часу);
  • гарне зорове сприйняття (уміння визначити несправність "на око");
  • емоційна стійкість.
    Особистісні якості, інтереси і схильності:
  • уважність;
  • спостережливість;
  • відповідальність;
  • кмітливість;
  • пильність;
  • обачність;
  • терплячість;
  • витривалість;
  • спритність;
  • акуратність;
  • сумлінність.
    Якості, що перешкоджають ефективності професійної діяльності:
  • безвідповідальність;
  • неакуратність;
  • недбалість;
  • неуважність;
  • нерозвиненість технічного мислення;
  • погані зір, слух.
    Області застосування професійних знань:
  • депо (вагонні, трамвайні, електродепо);
  • пункти технічного огляду;
  • пункти технічного огляду на промислових підприємствах, шахтах.
    Історія професії
    Професія "оглядач-ремонтник вагонів" з'явилася з виникненням залізниць загального користування.
    Залізниця - комплексне транспортне підприємство, що має всі технічні засоби для перевезення пасажирів і вантажів. Причому важливою складовою залізничного комплексу є система технічної підтримки рухливого складу, оскільки без цього неможливий безперебійний рух потягів.
    Хоча прообраз залізниці з'явився в стародавності - це були рейкові (дерев'яні чи кам'яні) колії, по яких перетаскували важкі вантажі, - перший у світі паровоз був винайдений і побудований у 1803 році англійським гірським інженером Ричардом Тревиком. У 1825 році Джордж Стефенсон побудував першу у світі залізницю загального користування з паровою тягою між містами Стоктоном і Дарлингтоном в Англії. Саме в цей час почали оглядати залізничні вагони перед виїздом. Однак перші "оглядачі" виконували дуже багато різноманітних функцій: вони робили огляд не тільки вагонів, але і локомотивів, здійснювали не тільки огляд, але і ремонт. Тому люди даної професії зобов'язані були мати велику кількість знань по пристрою і функціонуванню вагонів і локомотивів і зроблених технічних навичок.
    Перша в Росії залізниця загального користування довжиною 27 кілометрів була побудована в 1837 році між Петербургом і Царським Селом. Вона служила для ділових і розважальних поїздок панів і не мала великого економічного значення. У 1851 році в Росії будується перша у світі двохполосна залізниця. Вже в 1876 році перші досвіди по застосуванню електричної тяги провів інженер Пироцький. Відповідно люди, що роблять огляд рухливого складу, повинні були тепер мати знання по електротехніці. З цього часу починається бурхливий розвиток залізничного транспорту.
    Деякі професії, що можуть підійти людині з даним типом особистості (реалістичний і дослідницький):
  • ґрунтознавець;
  • пілот;
  • кресляр;
  • кравець;
  • електрик;
  • гравірувальник;
  • звукооператор;
  • кіномеханік.
    Навчальні заклади, що навчають даної професії.
  • Описання розповсюджених спеціальностей та їх професіограми




    mobivid.net - мобильное видео для Smartphone и Pocket PC
    Разработка WEB-проектов, поддержка, продвижение...
    Последние новости