Logo
   
Про нас
  • Головна сторінка
  • Гостьова книга
  • Новини
  • Структура Порталу
  • Працевлаштування
    Пошук роботи
  • Вакансії
  • Розмістити резюме
  • Пошук роботи
  • Наша база
  •  
    Пошук персонала
  • Резюме
  • Розмістити вакансію
  •  
    Законодавство
  • Законодавчі акти
  • Поставити запитання
  • Форум
  •  
    Профдіагностика
  • Професійне тестування
  • Блок тестів
  • Словник професій
  • Професіограми
  • Рейтинг професій
  • Чат
  •  
    Інформація
  • Всеукраїнські конференції
  • Довідник навчальних закладів України
  • Каталог кадрових агенств
  • Центри зайнятості України
  • Інформація для батьків
  • Методичні рекомендації
  • Реєстр освітніх ресурсів
  • Корисні посилання










  • ©2000-2006
    Осадчий В.В., Сисоєва С.О.


    Реклама

    "Музичний редактор"

    Найменування професії
    Домінуючий спосіб мислення
    Область базових знань № 1 і їхній рівень
    Область базових знань №2 і їхній рівень
    Професійна область
    Міжособистісна взаємодія
    Домінуючий інтерес
    Додатковий інтерес
    Умови роботи
    музичний редактор

    адаптація - координація
    основи мистецтвознавства, рівень 3, високий (теоретичний)
    музика, аранжування, основи естрадного мистецтва, англійська мова, володіння комп'ютером, рівень 2, середній (практичне використання знань)
    музика

    часто по типу "навпроти"
    артистичний
    підприємницький
    у приміщенні, сидячий
    foto
    Домінуючі види діяльності:
  • робота на радіостанціях, музичних каналах, у музичних програмах:
  • прослуховування нових музичних надходжень;
  • складання плей-аркушів (play-list) і загального списку пісень радіостанції, музичної передачі, каналу;
  • вибір пісень для ефіру;
  • корекція списку пісень (зняття старих композицій, додавання нових);
  • визначення категорії пісень (частота їхньої появи в ефірі);
  • вибудовування музичного ефіру відповідно музично-інформаційному формату й аудиторії радіостанції, музичної передачі, каналу;
  • складання звітів для Українського авторського суспільства про використані пісні на радіостанції, музичному каналі, у музичній передачі;
  • прийняття участі в складанні музичних збірників радіостанції;
  • організація концертів, виступів артистів на радіостанції, музичній передачі, каналі;
  • пошук нових музичних добутків;
  • пошук нових форм підготовки програми;
  • складання музичних рейтингів пісень;
  • створення бази даних музичних добутків і виконавців;
  • робота в концертних залах, театрах;
  • пошук замовника (артиста);
  • підготовка програми разом з артистом, режисером;
  • проведення програми;
  • вивчення репертуару артиста;
  • робота з репертуаром;
  • робота з матеріалами артиста;
  • участь в оформленні програми;
  • проведення репетиції разом з режисером.
    Якості, що забезпечують успішність виконання професійної діяльності:
    Здібності:
  • гарна пам'ять (у т.ч. музична);
  • музичний смак;
  • музичний слух;
  • чітка дикція;
  • грамотна мова;
  • комунікативні навички;
  • високий рівень переключення, розподілу й обсягу уваги;
  • організаторські здібності;
  • тонке музичне чуття;
  • креативність, творчість;
  • здатність не переносити власні музичні смаки на аудиторію.
    Особистісні якості, інтереси і схильності:
  • ерудованість;
  • спритність;
  • енергійність;
  • товариськість;
  • комунікабельність;
  • зацікавленість;
  • інтерес до усього нового;
  • прагнення до саморозвитку;
  • терплячість;
  • оригінальність.
    Якості, що перешкоджають ефективності професійної діяльності:
  • відсутність музичних здібностей (музичного слуху, музичної пам'яті);
  • пасивність;
  • агресивність;
  • замкнутість;
  • нечітка дикція;
  • безграмотна мова;
  • відсутність комунікативних і організаторських здібностей;
  • безініціативність.
    Області застосування професійних знань:
  • радіо;
  • телебачення;
  • концертні зали;
  • театри;
  • музичні навчальні установи.
    Історія професії
    Музика - "вид мистецтва, що відтворює навколишню нас дійсність у звукових художніх образах" (Радянський енциклопедичний словник, М., 1983).
    Про "винахід" музики було складено багато легенд. Наприклад, древні греки вважали музику великим дарунком богів, а сонячного бога Аполлона - заступником мистецтв і особливо музики. Давньогрецький міф про співака Орфея розповідає, що навіть дикі звірі приходили слухати його голос і мирно лежали біля ніг співака. А в російській билині розповідається про співака-гусляра Садко, мистецтво якого скорило морську стихію. Музика відігравала важливу роль у житті людей ще на зорі людського суспільства. Люди завжди супроводжували свою діяльність музикою (звідси пішли колискові, військові, трудові пісні, похоронні плачі). Найдавніша музика не відрізнялася благозвучністю. У ній було багато звуконаслідування: у своїх піснях древні люди намагалися передати звуки навколишнього світу. Поступово люди навчилися відбирати з величезної кількості звуків і шумів звуки музичні, навчилися усвідомлювати їхню відмінність по висоті, їхнє співвідношення, зв'язок. Цим далі розвивалась музична свідомість людини, тим більше вона знаходила навколо себе джерел музики (натягнута тятива, дупласте дерево і т.д.). Так виникли найдавніші музичні інструменти - предки сучасної флейти, арфи, барабана. Учені відносять їхній винахід до дуже віддаленого періоду кам'яного віку.
    "Музичні програми" існують з давнього часу. Народні співаки (трубадури, миннезингери), що ходили по містах і селам, мали свою "концертну програму". Правда, складали вони її самі. Для високопоставлених облич (королів, царів) музичні програми складалися спеціальними придворними. У театрах XVIII-XIX століть складанням музичних програм займався, як правило, сам директор театру.
    Професія "музичний редактор" як така з'явилася з розвитком радіо і телебачення.
    У радянські часи музичний редактор займався не тільки відстеженням музичного змісту програми, але й ідеологічною стороною добутків.
    Професія "музичний редактор" в сьогоднішньому її розумінні стала реальністю тільки в 90-х роках XX століття з появою першої музичної радіостанції ("Європа-плюс") і першого музичного каналу ("2x2").
    Сьогодні ця професія користається великою популярністю.
    Деякі професії, що можуть підійти людині з даним типом особистості (артистичний і підприємницький):
  • фотожурналіст;
  • аранжировник;
  • скульптор;
  • модельєр одягу;
  • сценарист;
  • дизайнер.
    Для роботи з даної спеціальності необхідно середня чи вища музична освіта.
  • Експрес-методика придатності до професії музичний редактор

    Описання розповсюджених спеціальностей та їх професіограми




    mobivid.net - мобильное видео для Smartphone и Pocket PC
    Разработка WEB-проектов, поддержка, продвижение...
    Последние новости