Logo
   
Про нас
  • Головна сторінка
  • Гостьова книга
  • Новини
  • Структура Порталу
  • Працевлаштування
    Пошук роботи
  • Вакансії
  • Розмістити резюме
  • Пошук роботи
  • Наша база
  •  
    Пошук персонала
  • Резюме
  • Розмістити вакансію
  •  
    Законодавство
  • Законодавчі акти
  • Поставити запитання
  • Форум
  •  
    Профдіагностика
  • Професійне тестування
  • Блок тестів
  • Словник професій
  • Професіограми
  • Рейтинг професій
  • Чат
  •  
    Інформація
  • Всеукраїнські конференції
  • Довідник навчальних закладів України
  • Каталог кадрових агенств
  • Центри зайнятості України
  • Інформація для батьків
  • Методичні рекомендації
  • Реєстр освітніх ресурсів
  • Корисні посилання










  • ©2000-2006
    Осадчий В.В., Сисоєва С.О.


    Реклама

    "Менеджер по готельній справі"

    Найменування професії
    Домінуючий спосіб мислення
    Область базових знань № 1 і їхній рівень
    Область базових знань №2 і їхній рівень
    Професійна область
    Міжособистісна взаємодія
    Домінуючий інтерес
    Додатковий інтерес
    Умови роботи
    менеджер по готельній справі
    адаптація - координація
    економіка, статистика, рівень 3, високий (теоретичний)
    психологія, іноземні мови, навички касових операцій, рівень 2, середній (практичне використання знань)
    готельна справа
    часто по типу "разом"
    підприємницький
    соціальний
    у приміщенні/поза приміщенням, мобільний

    foto
    Завантажити відео демонстрацію
    Домінуючі види діяльності:
  • керівництво й організація взаємодії наступних підрозділів;
  • служба прийому і розміщення гостей (заселення і виписка клієнта);
  • відділ бронювання;
  • бізнес-центр (послуги секретарів, перекладачів, Internet);
  • швейцари і консьєржі (якщо готель високого рівня);
  • служба транспортних послуг;
  • комутатори;
  • установка цілей і визначення конкретних задач для кожного з підрозділів;
  • аналіз діяльності і прийняття рішень, необхідних для досягнення цілей;
  • підтримка постійної комунікації в колективі,
  • аналіз, оцінка й інтерпретація результатів роботи кожного співробітника.
    Якості, що забезпечують успішність виконання професійної діяльності:
    Здібності:
  • комунікативні здібності (уміння входити в контакт, налагоджувати взаємини і т.д.);
  • вербальні здібності (уміння говорити чітко, ясно, виразно);
  • ораторські здібності (уміння грамотно виражати свої думки, уміння переконувати);
  • уміння приймати рішення в невизначених ситуаціях;
  • здатність вирішувати проблемні ситуації в короткий термін;
  • гарний розвиток мнемонічних здібностей (довгострокова і короткочасна пам'ять);
  • високий рівень розвитку переключення і розподілу уваги (здатність швидко переводити увагу з одного предмета на інший, а також утримувати в центрі уваги одночасно кілька предметів чи робити одночасно кілька дій);
  • уміння слухати;
  • здатність керувати собою;
  • гарний розвиток образної і словесно-логічної пам'яті;
  • розвиті організаторські здібності;
  • здатність впливати на навколишніх.
    Особистісні якості, інтереси і схильності:
  • креативність;
  • енергійність;
  • ерудованість;
  • терпимість, інтерес і повага до людей;
  • оригінальність, спритність, різнобічність;
  • артистизм;
  • спостережливість;
  • прагнення до саморозвитку;
  • впевненість у собі, прийнятих рішеннях;
  • цілеспрямованість, наполегливість;
  • гнучкість (уміння гнучко і швидко реагувати на різні зміни в ситуаціях);
  • тактовність, вихованість;
  • наявність розвитої інтуїції.
    Якості, що перешкоджають ефективності професійної діяльності:
  • відсутність схильності до роботи з людьми;
  • агресивність, нетерпимість до людей;
  • нерішучість, замкнутість;
  • ригідність мислення (нездатність змінювати способи рішення задач відповідно до умов середовища, що змінюється,);
  • низький рівень розвитку чи відсутність організаторських і комунікативних здібностей;
  • відсутність ораторських здібностей;
  • невміння слухати клієнта;
  • егоїзм;
  • неорганізованість, недисциплінованість;
  • вузькість кругозору;
  • невміння протистояти зовнішнім факторам.
    Області застосування професійних знань:
  • туристичні агентства і туроператорські компанії;
  • готельний і ресторанний бізнес;
  • рекламні агентства і компанії;
  • освітні установи (школи, дитячі сади, вузи).
    Історія професії
    Безсумнівно, подорожі є характерною ознакою XX століття, однак ще з часів античності подорожі відбувалися заради торгівлі, завоювань і релігійних цілей. Так, що процвітаючі римляни (близько 200 років до н.е.) віддавали перевагу Єгиптові і Греції як морським курортам і місцям поклоніння.
    В часи Середньовіччя відбувалися в основному релігійні подорожі (мусульман - у Мекку, християн - у Єрусалим і т.д.). Щоб розмістити всіх прочан, стали виникати странноприймальні будинки як різновид готелю, що утворювалися релігійними орденами. Тому можна сказати, що церква створила першу готельну мережу (систему).
    Хрестові походи, що почалися в 1095 р. і тривали наступних 200 років, також привели до масових рухів людей, результатом яких стала Велика соціальна революція і відродження торгівлі. Побічно ці зміни також уплинули на готельну справу, тому утримання готелів стало солідним бізнесом і "союз хазяїнів готелів" процвітав.
    Гостинність - область готельного бізнесу, пов'язаного з реєстрацією гостей, керуванням їхнім прибуттям і від'їздом, наданням різноманітних послуг проживаючим у готелі. У 1829 році в Бостоні відкрився "Тремонт-Хаус". Це був перший готель, цілком оформлений як готель, включаючи посильного, ключі від кімнат для гостей, і де в кожному номері були ванна і туалет.
    Наприкінці XIX століття стали формуватися готельні мережі. У Європі утримання розкішних готелів асоціюється з Цезарем Ритсом, що з 1870 по 1907 рік сформував мережу готелів Ритса, більшість з який були ліцензовані для наступної роботи під ім'ям Рите.
    "Статлер-отель" став першим американським готелем Ельворта Статлера. "Буффало статлер" забезпечував клієнтів "кімнатою і ванною за $ 1,5". Народилася нова сучасна готельна мережа.
    У 30-і роки XX століття значними іменами в готельній справі стали Конрад Хілтон ("Хілтон-отель") і Ернест Ендерсон ("Шератон-отель").
    Деякі професії, що можуть підійти людині з даним типом особистості (підприємницький і соціальний):
  • районний адвокат;
  • брокер;
  • страховий агент;
  • гід;
  • помічник адміністратора.
    Професію менеджера по готельній справі можна одержати у вищих навчальних закладах.
  • Експрес-методика придатності до професії менеджер по готельній справі

    Описання розповсюджених спеціальностей та їх професіограми




    mobivid.net - мобильное видео для Smartphone и Pocket PC
    Разработка WEB-проектов, поддержка, продвижение...
    Последние новости