Logo
   
Про нас
  • Головна сторінка
  • Гостьова книга
  • Новини
  • Структура Порталу
  • Працевлаштування
    Пошук роботи
  • Вакансії
  • Розмістити резюме
  • Пошук роботи
  • Наша база
  •  
    Пошук персонала
  • Резюме
  • Розмістити вакансію
  •  
    Законодавство
  • Законодавчі акти
  • Поставити запитання
  • Форум
  •  
    Профдіагностика
  • Професійне тестування
  • Блок тестів
  • Словник професій
  • Професіограми
  • Рейтинг професій
  • Чат
  •  
    Інформація
  • Всеукраїнські конференції
  • Довідник навчальних закладів України
  • Каталог кадрових агенств
  • Центри зайнятості України
  • Інформація для батьків
  • Методичні рекомендації
  • Реєстр освітніх ресурсів
  • Корисні посилання










  • ©2000-2006
    Осадчий В.В., Сисоєва С.О.


    Реклама

    "Математик"

    Найменування професії
    Домінуючий спосіб мислення
    Область базових знань № 1 і їхній рівень
    Область базових знань № 2 і їхній рівень
    Професійна область
    Міжособистісна взаємодія
    Домінуючий інтерес
    Додатковий інтерес
    Умови роботи

    математик
    адаптація - координація
    математика, статистика рівень 3, високий (теоретичний)
    математика, статистика рівень 2, середній (практичне використання знань)
    математика
    рідке
    дослідницький
    конвенціональний
    у приміщенні, сидячий
    foto
    Завантажити відео демонстрацію
    Домінуючі види діяльності:
  • дослідження теоретичних об'єктів самої математики і розробка методів рішення задач із застосуванням обчислювальних методів і обчислювально-технічних засобів;
  • рішення теоретичних проблем математики, тобто побудова математичних моделей (кількісних характеристик реальних речей) для вивчення життєвих процесів;
  • вивчення властивостей математичних моделей і добуток операцій з ними;
  • переклад даних математичного дослідження з мови чисел на мову слів і понять;
  • розробка системи математичного забезпечення рішення науково-технічних і виробничих задач;
  • вивчення інформації про розв'язувану задачу і її наступний аналіз;
  • складання алгоритму рішення задачі (математичний опис задачі, приведення її до математичної форми, вибір найбільш раціональних методів рішення задачі);
  • розробка математичної моделі задачі;
  • аналіз, координація і визначення можливостей використання вже існуючих алгоритмів рішення задач;
  • розробка нових і удосконалювання наявних методів математичного забезпечення рішення задач;
  • наукові проектні роботи з розширення областей застосування математичного знання й обчислювальної техніки.
    Якості, що забезпечують успішність виконання професійної діяльності:
    Здібності:
  • математичні здібності;
  • аналітичні здібності;
  • логічне мислення;
  • високий рівень розвитку концентрації і стійкості уваги (здатність зосереджуватися і тривалий час зберігати увагу на визначеному об'єкті чи виді діяльності);
  • гарний розвиток короткочасної пам'яті;
  • пам'ять на числа і символи;
  • просторова уява.
    Особистісні якості, інтереси і схильності:
  • ерудованість;
  • схильність до аналізу;
  • допитливість;
  • методичність;
  • схильність до деталізації інформації;
  • схильність до науково-дослідної роботи;
  • терплячість;
  • "педантизм" у роботі з цифрами.
    Якості, що перешкоджають ефективності професійної діяльності:
  • гуманітарний склад розуму;
  • невміння аналізувати інформацію;
  • неуважність;
  • непослідовність у діях;
  • мрійність.
    Області застосування професійних знань:
  • лабораторії;
  • оборонна промисловість;
  • галузеві, спеціалізовані науково-практичні організації (НДІ, науково-виробничі центри різних напрямків);
  • робота в обчислювальних центрах;
  • учбово-освітні заклади (школи, коледжі, технікуми, вузи).
    Історія професії
    Математика народилася з практичних нестатків людини, з необхідності рахувати предмети, вимірювати величини. Розгляд математичних задач, що розв'язувалися в Древньому Єгипті і Вавилоні, показує, що ще в далекій давнині виникли деякі прийоми обчислень. Розробкою методів рішення алгебраїчних рівнянь займалися ще вчені Древнього Китаю, арабські і середньоазіатські вчені, серед яких був і Червон-каші. Першим європейським математиком, що вирішував числові рівняння, був Вієт.
    Потреба виміру відстанеі і площини привела до створення на Русі рукописів геометричного змісту практичного характеру. Перші зведення про такі рукописи відносяться до XVI століття. В Ермітажу зберігається камінь з написом про те, що була обмірювана відстань між містами Таманню і Керчю по льоду через Керченську протоку.
    Поступово під впливом вчених визначалися нові математичні галузі. Зародженню алгебри ми зобов'язані французькому математику Е. Галуа. Серед вчених нашого часу виділяються і російські вчені Н. Г. Чеботарьов, О. Ю. Шмідт і інші.
    Праця математиків має в наші дні всебічне прикладне значення. Процес упровадження математичних методів дослідження відбувається практично у всіх науках, у техніці, у тому числі в області суспільних наук. Цей процес одержав назву математизації наукового знання. Він прискорився, коли з'явилися обчислювальні машини, і зараз без математики не обходиться жодна сучасна людина.
    Деякі професії, що можуть підійти людині з даним типом особистості (дослідницький і конвенціональний):
  • ревізор;
  • кресляр;
  • мікробіолог;
  • навігатор;
  • хімік;
  • токсиеколог;
  • конструктор.
    Професію математика можна одержати у вищих навчальних закладах, і насамперед у класичних університетах.
  • Експрес-методика придатності до професії математик

    Описання розповсюджених спеціальностей та їх професіограми




    mobivid.net - мобильное видео для Smartphone и Pocket PC
    Разработка WEB-проектов, поддержка, продвижение...
    Последние новости