Logo
   
Про нас
  • Головна сторінка
  • Гостьова книга
  • Новини
  • Структура Порталу
  • Працевлаштування
    Пошук роботи
  • Вакансії
  • Розмістити резюме
  • Пошук роботи
  • Наша база
  •  
    Пошук персонала
  • Резюме
  • Розмістити вакансію
  •  
    Законодавство
  • Законодавчі акти
  • Поставити запитання
  • Форум
  •  
    Профдіагностика
  • Професійне тестування
  • Блок тестів
  • Словник професій
  • Професіограми
  • Рейтинг професій
  • Чат
  •  
    Інформація
  • Всеукраїнські конференції
  • Довідник навчальних закладів України
  • Каталог кадрових агенств
  • Центри зайнятості України
  • Інформація для батьків
  • Методичні рекомендації
  • Реєстр освітніх ресурсів
  • Корисні посилання










  • ©2000-2006
    Осадчий В.В., Сисоєва С.О.


    Реклама

    "Машиніст локомотива"


    Найменування професії
    Домінуючий спосіб мислення
    Область базових знань № 1 і їхній рівень
    Область базових знань №2 і їхній рівень
    Область базових знань №3 і їхній рівень
    Професійна область
    Міжособистісна взаємодія
    Домінуючий інтерес
    Додатковий інтерес
    машиніст локомотива
    додаток - регуляція
    фізика (пневматика, тепло- і електротехніка, механіка), рівень 3, високий (теоретичний)
    слюсарна справа, кінематика, пристрій і конструктивні чи особливості електровоза, його агрегатів і вузлів, вагонів, маневрова робота, рівень 2, середній, (практичне використання знань)
    навички водіння поїздів, рівень 1, низький (досвідчені знання, навички)
    транспорт
    рідке
    реалістичний
    конвенціональний
    foto
    Домінуючі види діяльності:
  • керування вантажним, пасажирським потягом далекого прямування, приміського і місцевого зв'язку, спеціальним потягом, промисловим локомотивом (на внутрішньозаводських шляхах, шахтах, рудниках і т.д.);
  • маневрові пересування;
  • прийом і контрольно-технічний огляд локомотива;
  • забезпечення раціонального режиму керування локомотивом;
  • забезпечення правильного режиму роботи локомотива, причіпних вагонів і їхніх вузлів;
  • контроль за сигналами, станом залізничної полотнини і контактної мережі, показниками контрольно-вимірювальних приладів у шляху проходження;
  • забезпечення безпеки і дотримання графіка руху потягів;
  • виконання оперативних розпоряджень працівників, відповідальних за рух потяга і виконання маневрів;
  • контроль за безпечною посадкою і висаджуванням пасажирів;
  • інформування пасажирів про посадку, висадження і відправлення потяга;
  • контроль за схоронністю і своєчасністю доставки вантажу і безпекою пасажирів у шляху проходження;
  • прийняття негайних вирішень у випадку застосування стоп-крана;
  • керівництво і контроль за роботою членів локомотивної бригади;
  • своєчасне усунення виявлених у шляху проходження несправностей;
  • виконання службового ремонту локомотива в складі локомотивної бригади.
    Якості, що забезпечують успішність виконання професійної діяльності:
    Здібності:
  • гарне здоров'я (відсутність серцевих захворювань і т.д.);
  • швидкість реакції;
  • швидкість і точність рухів;
  • гарна координація рухів;
  • емоційна стійкість (уміння "тверезо" мислити в критичних ситуаціях);
  • психічна стійкість (уміння переборювати вплив одноманітного ландшафту і рівного гудіння приладів тривалий час);
  • високий рівень перемикаємості, концентрації, стійкості уваги;
  • гострий зір;
  • навички зорового сприйняття в процесі руху;
  • точний окомір;
  • гарний слух (навички розрізнення сигналів);
  • оперативність мислення.
    Особистісні якості, інтереси і схильності:
  • кмітливість;
  • спостережливість;
  • пильність
  • витримка;
  • організованість;
  • відповідальність;
  • обережність;
  • обачність;
  • рішучість;
  • дисциплінованість;
  • самовладання.
    Якості, що перешкоджають ефективності професійної діяльності:
  • неуважність;
  • безвідповідальність;
  • поганий зір;
  • погані показники швидкості реакції;
  • нерішучість;
  • серцеві захворювання;
  • зловживання спиртними напоями.
    Області застосування професійних знань:
  • залізниці загальної мережі;
  • рудники;
  • промислові підприємства (внутрішньозаводські шляхи);
  • шахти.
    Історія професії
    Залізниця - комплексне транспортне підприємство, що має всі технічні засоби для перевезення пасажирів і вантажів.
    Локомотив - від латинських слів "locus" - місце і "moteo" - тягну, тобто дослівно "тягну по місцю", по рейках. Ця назва була придумана Дж. Стефенсоном.
    Професія "машиніст" не така древня, як більшість інших, і пов'язана з появою залізниць. Хоча прообраз залізниці з'явився в стародавності. Це були рейкові (дерев'яні чи кам'яні) колії, по яких перетаскували важкі вантажі. У XVI столітті з'являються чавунні і сталеві рейки ("колесопроводи") для пересування різних візків, візків вагонеток. Тяга на цих прародительках залізниць була кінною чи людською.
    У 1769 році корабельний механік Джеймс Уатт запатентував "парову машину", а за три роки до цього механік-самоучка Іван Повзунів запатентував свою парову машину. Ця подія підвела до створення майбутнього двигуна для залізниць.
    Перший у світі паровоз винайшов і побудував у 1803 році англійський гірський інженер Ричард Тревік. Машина важила 5 т і йшла зі швидкістю 8 км/г. У 1825 році Джордж Стефенсон побудував першу у світі залізницю загального користування з паровою тягою між містами Стоктоном і Дарлингтоном в Англії. Цю дату можна вважати датою появи професії "машиніст".
    У 1834 році на Нижньотагільському металургійному заводі кріпаки, батько і син Черепанови, побудували "сухопутний пароплав" - перший у Росії паровоз, що рухався зі швидкістю 15 км/г. Вони ж спорудили першу в Росії заводську залізницю. Перша в Росії залізниця загального користування довжиною 27 км була побудована в 1837 році між Петербургом і Царським Селом. Вона служила для ділових і розважальних поїздок панів і не мала великого економічного значення. У 1851 році в Росії будується перша у світі двополосна залізниця. Перші досвіди по застосуванню електричної тяги провів у 1876 році інженер Пироцький. З цього часу починається бурхливий розвиток залізничного транспорту.
    На сьогоднішній день загальна довжина залізниць світу близько 2 млн кілометрів.
    Деякі професії, що можуть підійти людині з даним типом особистості (реалістичний і конвенціональний):
  • кресляр;
  • бібліотекар;
  • реставратор меблів;
  • звукооператор;
  • монтажник.
    Професію машиніста можна одержати в середніх спеціальних навчальних закладах чи на спеціальних курсах.
  • Експрес-методика придатності до професії машиніст локомотива

    Описання розповсюджених спеціальностей та їх професіограми




    mobivid.net - мобильное видео для Smartphone и Pocket PC
    Разработка WEB-проектов, поддержка, продвижение...
    Последние новости