Logo
   
Про нас
  • Головна сторінка
  • Гостьова книга
  • Новини
  • Структура Порталу
  • Працевлаштування
    Пошук роботи
  • Вакансії
  • Розмістити резюме
  • Пошук роботи
  • Наша база
  •  
    Пошук персонала
  • Резюме
  • Розмістити вакансію
  •  
    Законодавство
  • Законодавчі акти
  • Поставити запитання
  • Форум
  •  
    Профдіагностика
  • Професійне тестування
  • Блок тестів
  • Словник професій
  • Професіограми
  • Рейтинг професій
  • Чат
  •  
    Інформація
  • Всеукраїнські конференції
  • Довідник навчальних закладів України
  • Каталог кадрових агенств
  • Центри зайнятості України
  • Інформація для батьків
  • Методичні рекомендації
  • Реєстр освітніх ресурсів
  • Корисні посилання










  • ©2000-2006
    Осадчий В.В., Сисоєва С.О.


    Реклама

    "Іміджмейкер"

    Найменування професії
    Домінуючий спосіб мислення
    Область базових знань № 1 і їхній рівень
    Область базових знань № 2 і їхній рівень

    Професійна область
    Міжособистісна взаємодія
    Домінуючий інтерес
    Додатковий інтерес
    Умови роботи
    іміджмейкер
    адаптація - координація
    психологія, соціологія, політологія, культурологія, рівень 3, високий (теоретичний)
    прикладна психологія, прикладна соціологія, іноземна мова, маркетинг, рівень 2, середній (практичне використання знань)
    психологія
    часто по типу "разом"
    соціальний
    підприємницький
    у приміщенні/поза приміщенням, мобільний

    Домінуючі види діяльності:
  • розробка принципів побудови образа;
  • розробка іміджу організації;
  • вивчення суспільної думки населення з метою з'ясування тих якостей, що повинні бути присутніми у політика, підприємця і т.д.;
  • створення відповідного іміджу людини на основі отриманих даних;
  • підготовка проектів по просуванню і реалізації отриманого результату;
  • проведення рекламних акцій і презентацій продукту, що просувається, (іміджу).
    Якості, що забезпечують успішність виконання професійної діяльності:
    Здібності:
  • добре розвиті аналітичні Здібності: уміння одержувати й обробляти потрібну інформацію, оцінювати, порівнювати і засвоювати її;
  • високий рівень понятійного мислення;
  • уміння приймати рішення в невизначених ситуаціях;
  • здатність керувати собою;
  • розвиті організаторські здібності (які включають такі якості, як цілеспрямованість, рішучість, творчий підхід і т.д.);
  • розвиті комунікативні здібності (уміння входити в контакт, налагоджувати взаємини, розвиненість каналів вербального і невербального спілкування, професійна компетентність і т.д.).
    Особистісні якості, інтереси, схильності:
  • відповідальність (здатність брати на себе відповідальність за результати своєї діяльності);
  • гнучкість (уміння гнучко реагувати на зміну ситуації);
  • здатність до планування організаторської діяльності;
  • креативність;
  • наявність розвинутої інтуїції;
  • критичність;
  • цілеспрямованість, дієвість;
  • вимогливість;
  • прагнення до постійного особистісного росту.
    Якості, що перешкоджають ефективності професійної діяльності:
  • нездатність зіставляти й аналізувати факти;
  • нерішучість, непевність у собі;
  • відсутність інтересу до виконуваної роботи;
  • низький рівень розвитку чи відсутність організаторських і комунікативних здібностей;
  • неорганізованість, недисциплінованість, безініціативність;
  • відсталість, ригідність;
  • схильність перекладати відповідальність на інших;
  • вузькість кругозору;
  • невміння керувати собою (запальність, імпульсивність);
  • невміння протистояти зовнішнім факторам.
    Області застосування професійних знань:
  • готельний і ресторанний бізнес;
  • туристичні компанії;
  • політика;
  • промислові, торгові, будівельні компанії.
    Історія професії
    Іміджмейкер (від англ, image - образ; make - робити) - фахівець, що професійно займається формуванням образа клієнта.
    Зачатки іміджелогії можна знайти вже в стародавності. Так, вожді індійських племен привертали увагу народу до своєї персони яскравим, вигадливим фарбуванням свого тіла й обличчя, тобто зовнішні особливості відігравали велику роль вже в житті первісних народів.
    У конкретну професію іміджелогія оформилася порівняно недавно, приблизно наприкінці XIX - початку XX століть. Але, незважаючи на те що дана професія існує в нас уже близько 30 років, фахівців у цій області, що професійно займаються розробкою образа, небагато.
    Деякі професії, що можуть підійти людині з даним типом особистості (соціальний і підприємницький):
  • начальник виробництва;
  • службовець по контрактах і договорах;
  • мер міста;
  • дитячий вихователь;
  • лікар-терапевт у санаторії;
  • педагог у дитячому саду.
    Професію іміджмейкера можна одержати в різних навчальних закладах і на комерційних курсах.
  • Експрес-методика придатності до професії іміджмейкер

    Описання розповсюджених спеціальностей та їх професіограми




    mobivid.net - мобильное видео для Smartphone и Pocket PC
    Разработка WEB-проектов, поддержка, продвижение...
    Последние новости