Logo
   
Про нас
  • Головна сторінка
  • Гостьова книга
  • Новини
  • Структура Порталу
  • Працевлаштування
    Пошук роботи
  • Вакансії
  • Розмістити резюме
  • Пошук роботи
  • Наша база
  •  
    Пошук персонала
  • Резюме
  • Розмістити вакансію
  •  
    Законодавство
  • Законодавчі акти
  • Поставити запитання
  • Форум
  •  
    Профдіагностика
  • Професійне тестування
  • Блок тестів
  • Словник професій
  • Професіограми
  • Рейтинг професій
  • Чат
  •  
    Інформація
  • Всеукраїнські конференції
  • Довідник навчальних закладів України
  • Каталог кадрових агенств
  • Центри зайнятості України
  • Інформація для батьків
  • Методичні рекомендації
  • Реєстр освітніх ресурсів
  • Корисні посилання










  • ©2000-2006
    Осадчий В.В., Сисоєва С.О.


    Реклама

    "Фахівець зі зв'язків із громадськістю (PR-public relations)"

    Найменування професії
    Домінуючий спосіб мислення
    Область базових знань № 1 і їхній рівень
    Область базових знань № 2 і їхній рівень
    Професійна область
    Міжособистісна взаємодія
    Домінуючий інтерес
    Додатковий інтерес
    Умови роботи
    фахівець зі зв'язків із громадськістю (PR - public relations)
    адаптація - координація
    реклама, психологія реклами, організаційна психологія, соціологія, право (підприємницьке, комерційне, адміністративне), рівень 3, високий (теоретичний)
    маркетинг, риторика, рівень 2, середній (практичне використання знань)
    адміністрування (керування)
    часто по типу "разом"
    соціальний
    підприємницький
    у приміщенні, мобільний

    foto
    Домінуючі види діяльності:
  • створення і підтримка сприятливого іміджу компанії;
  • налагодження інформаційних потоків;
  • робота з пресою;
  • надання інтерв'ю пресі від імені компанії;
  • організація і проведення прес-конференцій (у випадку якої-небудь великої події чи в кризовій ситуації);
  • організація і проведення брифінгів (для спеціалізованої преси);
  • замовлення платних публікацій у пресі;
  • прийняття участі в розробці сайтів компанії;
  • організація і проведення спеціалізованих виставок (створення концепції стенда і його оформлення);
  • організація промакцій (роздача рекламних матеріалів);
  • організація психологічних і організаційних тренінгів для співробітників компанії;
  • організація і проведення "днів компанії" для створення сприятливого психологічного клімату в компанії;
  • написання програм і проведення різних заходів у компанії (спортивні, розважальні і т.д.);
  • організація конкурсів усередині компанії.
    Якості, що забезпечують успішність виконання професійної діяльності:
    Здібності:
  • комунікативні навички;
  • організаційні здібності;
  • розвите творче мислення й уява;
  • розвиті вербальні здібності (уміння ясно і лаконічно викладати свої думки);
  • високий ступінь активності поводження;
  • уміння працювати в команді;
  • уміння залишатися "у тіні";
  • здатність впливати на навколишніх;
  • розвиті аналітичні здібності.
    Особистісні якості, інтереси і схильності:
  • активність;
  • енергійність;
  • комунікабельність;
  • впевненість у собі;
  • відповідальність;
  • уміння пристосовуватися до вимог навколишнього середовища;
  • витриманість;
  • доброзичливість;
  • ерудованість.
    Якості, що перешкоджають ефективності професійної діяльності:
  • пасивність, безініціативність;
  • повільність;
  • нерозвинене творче мислення;
  • замкнутість;
  • некмітливість;
  • відсутність організаторських здібностей;
  • непевність у собі;
  • відсталість (невміння, небажання змінювати своє поводження під впливом навколишнього середовища);
  • неорганізованість.
    Області застосування професійних знань:
  • PR-агентства;
  • відділи по зв'язках із громадськістю в різних компаніях;
  • команда політичного діяча.
    Історія професії
    Теорія public relations (зв'язку з громадськістю) була створена в 60-х роках XX століття на Заході вченим Семом Блеком. Теорія мала голосний успіх і одержала широке практичне застосування. Теорія базується на принципі "відкритості організації для широкої громадськості". Крім того, передумовою створення PR-агентств став той факт, що на Заході робота будь-якої компанії базується на відкритих і частих взаєминах із пресою.
    "Прабатьками" PR-агентів були комсомольські і піонерські лідери, що були присутні в будь-якій організації, на будь-якім підприємстві і проводили спеціальні заходи для працівників (розважальні, спортивні і т.д.). Крім того, у СРСР завжди існували люди, що займалися "іміджем" партійних лідерів.
    Поява PR-працівників відбулася на початку 1990-х років, що пов'язано зі зміною ідеології, переходом до ринкової економіки, появою конкуренції, реклами. Усе це змушує нові, що з'являються компанії створювати свою марку, свій сприятливий імідж, чим і займаються PR-працівники.
    На сьогоднішній день остаточного становлення ринку PR ще не відбулося.
    Деякі професії, що можуть підійти людині з даним типом особистості (соціальний і підприємницький):
  • адміністратор;
  • підприємець;
  • митник;
  • орендар;
  • стюард;
  • авіадиспетчер;
  • шеф-кухар.
    Професію фахівця зі зв'язків із громадськістю (PR) можна одержати у вищих навчальних закладах чи на курсах при наявності вищої освіти.
  • Експрес-методика придатності до професії фахівець із зв'язків з громадськістю

    Описання розповсюджених спеціальностей та їх професіограми




    mobivid.net - мобильное видео для Smartphone и Pocket PC
    Разработка WEB-проектов, поддержка, продвижение...
    Последние новости