Logo
   
Про нас
  • Головна сторінка
  • Гостьова книга
  • Новини
  • Структура Порталу
  • Працевлаштування
    Пошук роботи
  • Вакансії
  • Розмістити резюме
  • Пошук роботи
  • Наша база
  •  
    Пошук персонала
  • Резюме
  • Розмістити вакансію
  •  
    Законодавство
  • Законодавчі акти
  • Поставити запитання
  • Форум
  •  
    Профдіагностика
  • Професійне тестування
  • Блок тестів
  • Словник професій
  • Професіограми
  • Рейтинг професій
  • Чат
  •  
    Інформація
  • Всеукраїнські конференції
  • Довідник навчальних закладів України
  • Каталог кадрових агенств
  • Центри зайнятості України
  • Інформація для батьків
  • Методичні рекомендації
  • Реєстр освітніх ресурсів
  • Корисні посилання










  • ©2000-2006
    Осадчий В.В., Сисоєва С.О.


    Реклама

    "Біолог"

    Найменування професії
    Домінуючий спосіб мислення
    Область базових знань № 1 і їхній рівень
    Область базових знань № 2 і їхній рівень

    Професійна область
    Міжособистісна взаємодія
    Домінуючий інтерес
    Додатковий інтерес
    Умови роботи
    біолог
    адаптація - координація
    природничі науки (біологія, хімія, фізика), рівень 3, високий (теоретичний)
    природничі науки (біологія, хімія, фізика), рівень 2, середній (практичне використання знань)
    біологія
    часто по типу "поруч"
    дослідницький
    реалістичний
    у приміщенні, мобільний
    foto
    Завантажити відео демонстрацію
    Домінуючі види діяльності:
  • дослідження загальних властивостей і закономірностей розвитку живих організмів;
  • вивчення питань систематизації живих істот;
  • вивчення видового різноманіття рослин, їхньої будови, особливостей життєдіяльності, закономірностей індивідуального й історичного розвитку, поширення цих рослин, взаємини їх із середовищем існування (ботаніки);
  • вивчення особливостей анатомії і фізіології різних тварин, закономірностей їхнього розвитку, Особливостей поводження, різноманіття видів і типів(зоологи);
  • дослідження закономірностей розмноження і поширення хвороботворних бактерій і вірусів, а також паразитичних організмів і виявлення на основі цього способів успішної боротьби з інфекційними і паразитарними захворюваннями людини і тварин (вірусологи, мікробіологи);
  • вивчення будови людини, й особливостей її життєдіяльності, аномалій розвитку окремих органів і організму в цілому (анатоми і фізіологи);
  • вивчення форми розмноження живих організмів, особливостей розмноження і розвитку різних класів і видів;
  • вивчення основ спадковості і мінливості, закономірностей спадкування і зміни ознак у ряді поколінь організмів, дослідження структури і функції генів (генетики);
  • виведення більш продуктивних сортів рослин і порід тварин з використанням знань генетики і селекції;
  • розробка комплексу заходів щодо охорони і збільшення чисельності тварин, поліпшення їхніх продуктивних властивостей;
  • розгляд проблем удосконалювання агротехніки і зоотехніки;
  • вивчення фізичних і фізико-хімічних явищ у живих організмах, впливу різних фізичних факторів на живі системи (біофізики);
  • проведення біохімічних досліджень, що дозволяють повніше використовувати одержувані речовини рослинного і тваринного походження, а також їхнього лабораторного і промислового синтезу (біохіміки);
  • підготовка і постановка біологічних досліджень (технічна робота);
  • робота в лабораторних дослідженнях з біологічним матеріалом на клітинному і внутрішньоклітинному рівнях (проби, аналізи);
  • проведення різних досліджень з метою поліпшення умов в області сільського господарства, лісового і промислового господарства;
  • розгляд і вирішення питань охорони природи і збільшення її багатств.
    Якості, що забезпечують успішність виконання професійної діяльності:
    foto Здібності:
  • високий рівень розвитку зорового сприйняття кольору;
  • гарний розвиток концентрації уваги (здатність тривалий час зосереджуватися на одному об'єкті, предметі, не відволікаючись на інші);
  • творче мислення;
  • багата уява;
  • здатність помічати незначні зміни в навколишньому оточенні;
  • розвиток образної зорової пам'яті;
  • здатність швидко приймати важливі рішення;
  • аналітичні здібності.
    Особистісні якості, інтереси, схильності:
  • допитливість;
  • терплячість;
  • спостережливість, споглядальність;
  • скрупульозність у роботі;
  • акуратність;
  • інтерес до живих організмів;
  • схильність до лабораторної роботи.
    Якості, що перешкоджають ефективності професійної діяльності:
  • відсутність інтересу до природи;
  • низький рівень розвитку концентрації і стійкості уваги (нездатність тривалий час утримувати увага на одному предметі, не відволікаючи і утримувати увагу);
  • схильність до рухливих видів діяльності;
  • поганий розвиток ручної моторики;
  • прагнення до активної взаємодії з іншими людьми.
    Області застосування професійних знань:
  • лабораторії при науково-дослідних інститутах;
  • природоохоронні організації;
  • екологічні організації;
  • ботанічні і зоологічні сади, заповідники;
  • галузі сільського господарства;
  • сфера освіти (вузи, коледжі, школи).
    Історія професії
    Біологія (від греч. bios - життя і logos - наука) вивчає життя у всіх її проявах, різні рівні її організації. Сам термін "біологія"
    був запропонований у 1802 році Ж. Б. Ламарком і Г. Р. Тревиранусом незалежно один від одного. Сучасна біологія сягає коренями в стародавність і бере початок у країнах Середземномор'я (Древній Єгипет, Древня Греція). Найбільшим біологом стародавності був Аристотель. У середні століття нагромадження біологічних знань диктувалося в основному інтересами медицини. Праці учених стародавності, продовжені в епоху Відродження, поклали початок ботаніці і зоології, а також анатомії і фізіології людини (тут відомі праці Везалия, Галена і т.д.). У XIX столітті різко зросло число досліджуваних біологами об'єктів, тому ботаніка, зоологія теж стали дробитися на розділи, що згодом сформувалися в самостійні галузі біології (ембріологія, гістологія, мікробіологія і т.д.).
    В даний час робота біологів здобуває величезне практичне значення для медицини, сільського господарства, промисловості, розумного використання природних ресурсів і охорони природи. Ведеться багато цікавих і нових досліджень, особливо в таких областях, як біотехнологія, генна інженерія. Ці перспективні напрямки дозволяють:
  • у лабораторних умовах конструювати генетичні системи заздалегідь заданого складу і будови;
  • на їхній основі отримувати різноманітні лікарські препарати;
  • виправляти деякі генетичні дефекти в людини;
  • створювати організми з новими, у тому числі і не існуючими в природі, комбінаціями спадкоємних ознак і властивостей.
    Деякі професії, що можуть підійти людині з даним типом особистості (дослідницький і реалістичний):
  • агроном;
  • тваринник;
  • ентомолог;
  • геофізик;
  • садівник;
  • лікар;
  • метеоролог;
  • ветеринар;
  • антрополог;
  • археолог;
  • хімік;
  • астроном;
  • етнолог;
  • геолог;
  • фармаколог;
  • криміналіст.
    Навчальні заклади, що навчають даної професії.
  • Експрес-методика придатності до професії біолог

    Описання розповсюджених спеціальностей та їх професіограми




    mobivid.net - мобильное видео для Smartphone и Pocket PC
    Разработка WEB-проектов, поддержка, продвижение...
    Последние новости